ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت این وزارتخانه در حال تدوین برخی آیین نامه ها در زمینه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال است.

زهرا سعیدی مبارکه درباره نشست عصر سه شنبه ۱۰ مهر 1403 کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران افزود: در این نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم برای نخستین بار به صورت رسمی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حاضر شد و احکام برنامه هفتم توسعه مرتبط با این وزارتخانه مورد بحث قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در باره مسائل طرح شده در حضور ستار هاشمی افزود: اعضای کمیسیون در این نشست دغدغه های خود را در خصوص ضعف اینترنت، سرعت اینترنت، تقویت زیرساخت ها و رفع نقاط کور ارتباطی مطرح کردند.

نماینده مردم‌ مبارکه در مجلس خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد این وزارتخانه در حال تدوین برخی آیین نامه ها در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه در زمینه هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و موارد مشابه است تا روند ارتباط با دستگاه های مرتبط تسهیل شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">