ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی- به غیر از قرارداد صورت حساب گیری تلفن همراه که باطل کردیم هیچ قرارداد دیگری که مساله دار باشد نداریم.

سید احمد معتمدی وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شهر به غیر از قرارداد صورت حساب گیری تلفن همراه به علت آنکه همه پارامترها در آن در نظر گرفته نشده بود باطل شد، دیگر هیچ قراردادی باطل نشده است.

وی افزود: مناقصات وزارت ارتباطات ، مناقصات بزرگی است به همین دلیل کسانی که برنده نمی شود امکان دارد که بخواهند مانع بر سرانجام آن ایجاد کنند. اما مواردی که غلط انجام شود نیز باطل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در قرارداد صورت حساب گیری تلفن همراه نیز تخلفی صورت نگرفته بود بلکه همه پارامترها در نظر گرفته نشده بود و به همین دلیل باطل شد.

سید احمد معتمدی در خصوص نگرانی هایی که در بخش ارتباطات در پیوستن به سازمان تجارت جهانی وجود دارد گفت: در بخش ارتباطات در این امر هیچ مشکلی وجود ندارد و من آن را تضمین می کنم.

وی افزود: در همین راستا سازمان تنظیم مقررات رادیویی را که یکی از ضروریات پیوستن به WTO است ایجاد شده و در بخش مخابرات نیز بحث اپراتور دوم به انجام رسید و از نظر زیر ساخت نیز هم اکنون از وضعیت مطلوبی برخوردار هستیم که با راه اندازی شبکه فیبرنوری واگذاری پورت ها سریعتر انجام می شود.

وزیر ارتباطات در خصوص بسترهای اجرای پول و اعضای الکترونیکی گفت: زیر ساخت لازم برای ایجاد اعضای الکترونیکی با همکاری وزارت بازرگانی ایجاد شده است.

وی افزود: پول الکترونیکی نیز عمدتا به بانکداری الکترونیکی بر می گردد اما آنچه از ما خواسته شده بود طبق آخرین صورت جلسه از حدود 15 هزار پورت پرظرفیت قرار داد حدود 8 هزار پورت آن بسته شده و تعداد قابل توجهی نیز به آنها واگذار شده است.

  • ۸۴/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">