ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیته مخابرات کمیسیون صنایع مجلس گفت: پراکندگی و گستردگی تهران و اولین حرکت بخش خصوصی در زمینه واگذاری سیم کارت از دلایل عمده مشکل در آنتن دهی سیم کارت های اعتباری تالیا در برخی نقاط است.

احمد بزرگیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزرای فارس افزود: ارائه سیم کارت های اعتباری تالیا و ایجاد شبکه تلفن همراه اعتباری حرکتی کاملا مطلوب و مثبت است؛ اما به علت این که این حرکت تقریبا اولین حرکت در بخش خصوصی در زمینه واگذاری سیم کارت بود و از طرفی هم وضعیت خاص جغرافیایی (پراکندگی و گستردگی)آنتن دهی را در برخی نقاط دچار مشکل کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: این درحالی است که در برخی دیگر از نقاط شهر تهران آنتن دهی واقعا مطلوب است. اما به هر حال امید می رود تا ظرف دو ماه آینده شرکت مجتمع صنعتی رفسنجان مشکلات را برطرف کند.

وی افزود: نصب آنتن های BTS در مکان هایی که امکان سنجی شده کاملا مشکلات این شبکه را برطرف می کند و دیگر شاهد هیچگونه نارضایتی در سطح کشور از سیم کارت های اعتباری تالیا نخواهیم بود.

بزرگیان با اشاره به تعرفه های شبکه تالیا گفت: در حال حاضر دو تعرفه برای اپراتور اول (440هزار تومان) که سرمایه شرکت مخابرات ایران محسوب می شود و دیگری برای شبکه تالیا که 40هزار تومان می باشد، عملا قیمتی مطلوب و مناسب است.

عضو کمیته مخابرات کمیسیون صنایع مجلس تعرفه های مخابراتی ایران را ارزانترین تعرفه در جهان عنوان کرد و تأکید کرد: سیم کارت های اعتباری تالیا با این تعرفه، کاملا مناسب حال شهروندان است و زمانی که این شبکه به شهرستانها هم وارد شود عملا کاربردهای عالی برای کشور خواهد داشت.

به نوشته خبرنگار ما، شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور که سوم خرداد ماه سال جاری به بهره برداری رسید بیش از 450 هزار مشترک در تهران دارد و قرار است در یک سال اول واگذاری بیش از 5/1 میلیون مشترک در سراسر کشور تحت پوشش داشته باشد.

  • ۸۴/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">