ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در جلسه شب گذشته این کمیسیون گفت: وزیر در این جلسه اعلام کرد تحویل سیم کارت‌های اپراتور سوم از هفته آینده آغاز می‌شود.

سید شریف حسینی در گفت‌وگو با فارس در خصوص جلسه عصر دیروز این کمیسیون اظهار داشت: دستور جلسه امروز سؤال دو تن از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: سوال اول از وزیر توسط نماینده سراب در خصوص وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه بود.

وی افزود: وزیر در پاسخ به این سوال توضیحاتی در مورد آخرین و ضعیت این اپراتور ارائه و اعلام کرد: ۳۰۰۰ نفر برای دریافت سیم کارت های این اپراتور در استان البرز ثبت‌نام کرده اند.

دبیر کمیسیون صنایع تصریح کرد: به گفته وزیر ارتباطات تحویل سیم کارت‌های اپراتور سوم از هفته آینده آغاز می‌شود.

حسینی اضافه کرد: سوال دوم را نماینده مردم گرمی در مورد قطع شدن خطوط اپراتور اول و دوم در جاده های حوزه انتخابیه این نماینده بود که مقرر شد معاون وزیر این موضوع را پیگیری کند.

این نماینده مجلس گفت: همچنین بنا بود در این جلسه سوال چند تن از نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شود که این نمایندگان از سوال خود منصرف شدند.

  • ۹۰/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">