ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده دوباره ادغام تلکام و الکامپ

| سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: نمایشگاه های الکامپ و تلکام برای جلوگیری از موازی کاری ها باید ادغام شوند که این موضوع توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، ناصرعلی سعادت روز سه شنبه در حاشیه نمایشگاه الکامپ 21 در جمع خبرنگاران، گفت: تعدادی از شرکت های فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در هر دو نمایشگاه حضور می یابند اما در صورتی که نمایشگاه الکامپ روال طبیعی خود را بیابد، نیازی به برگزاری دو نمایشگاه در این حوزه در یک سال نیست و شرکت های فعال این حوزه می توانند دستاوردها و محصولات خود را در نمایشگاه الکامپ ارائه کنند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تعداد شرکت های حاضر در این نمایشگاه را بیش از 500 شرکت اعلام کرد و گفت: از این تعداد ، 50 شرکت خارجی هستند.
وی با توجه به ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه الکامپ، اظهار امیدواری کرد که در نمایشگاه الکامپ 22 شرکت های خارجی و یا نمایندگی های آنها حضوری پررنگ تری داشته باشند.
سعادت به استقبال خوب شرکت های نوپای استارتاپی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بیش از 400 شرکت نوپا در این زمینه فعال هستند که تقاضای حضور در این نمایشگاه را داشتند اما با توجه به محدودیت فضا تنها 80 شرکت توانستند حضور یابند.
وی بر لزوم افزایش تولید محتوی تاکید کرد و افزود: این موضوع یکی از نگرانی ها ما است اما اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده است.
بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ روز گذشته 23 آذر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد و تا 26 آذر ماه ادامه دارد.

  • ۹۴/۰۹/۲۴

الکامپ

تلکام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">