ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده پایش کیفیت اینترنت به کمک کاربران

| يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۴:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه ویراستی خود خبر داد که به‌زودی سازوکاری برای مشارکت عموم کاربران در پایش کیفیت شبکه اعلام خواهد شد.
به گزارش فارس، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در صفحه ویراستی خود با بازنشر ویراست امیر لاجوردی، معاون خود در حوزه ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آورده است که: علاوه بر تشدید نظارت بر اپراتورها و اجزای مؤثر بر شبکه و تحلیل روزانه داده‌های سامانه‌های نظارتی برای علت‌یابی و رفع اشکالات احتمالی در شبکه، ان‌شاءالله با اجرای طرح‌های توسعه‌ای پیش رو، روز به روز کیفیت شبکه بهتر خواهد شد.

زارع‌پور در ادامه نوشته است: به‌زودی سازوکاری هم برای مشارکت عموم کاربران در پایش کیفیت شبکه اعلام خواهد شد.

امیر لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چند روز پیش در صفحه ویراستی خود آورده بود که پس از دستور ریاست محترم جمهور، با بررسی شبکه کشور از هسته تا شبکه اپراتورها و انجام اقدامات فنی و تنظیم‌گری، نرخ تاخیر در شبکه داخل (IR-RTT) و بین‌الملل (RTT) و در مجموع، کیفیت شبکه بهبود پیدا کرده است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">