ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پارک نرم افزار و فناوری اطلاعات تهران سه ماه دیگر افتتاح می شود .

محمد رضا صدری معاون فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود : پارک نرم افزار و فناوری اطلاعات تهران دارای یک مشابه خارجی است و چهل میلیارد ریال بودجه را به خود اختصاص داده است .

سید احمد معتمدی وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در خصوص علت تاخیر در افتتاح این پارک با بیان این مطلب که بسیاری از کارهای پایه ای این پارک تا آخر این ماه به پایان می رسد ، به خبرنگار خبرگزاری شهر گفت : به علت مطالعه دقیقی که روی این طرح صورت گرفته کار مشاوره ای آن بیش از زمان پیش بینی شده زمان به خود اختصاص داد .

شایان ذکر است فاز مطالعاتی پروژه پارک نرم افزاری فناوری اطلاعات تهران ( TSITP ) از مهر ماه سال 81 آغاز گردیده و طبق زمانبندی پیش بینی شده این پارک باید تا آبان ماه سال 83 به پایان می رسید .

این پارک با هدف حمایت از انتقال فناوری های روز و تجاری نمودن ابداع و ابتکارات در زمینه IT و نرم افزار ، ایجاد محیط یادگیری مستمر از طریق تبادل ایده و ظرفیت سازی داخل و همچنین ایجاد بستر تلاقی ایده ، سرمایه و بازار احداث می شود .

  • ۸۴/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">