ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اگر در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری چرخی زده باشید و نامی از اپراتور چندملیتی ام.تی.ان-ایرانسل بیابید، در پایین آن مطلب پرشده از اعتراض کاربران این اپراتور در خصوص چرایی و چگونگی پریدن اعتبار شارژ کارت ایشان.

البته این موضوع جدیدی نبوده و مدت‌هاست که برخی کاربران اپراتور زرد نسبت به کاهش بی‌دلیل شارژ سیم‌کارت خود اعتراضاتی را مطرح می‌کنند. دست مشترکان که به مدیران این اپراتور نمی‌رسد ولی حالا رسانه‌ها نیز پیگیر ماجرا شده‌اند و از شخص مدیر عامل اپراتور دوم پرسیده‌اند علت گلایه متعدد کاربران شما در خصوص پریدن شارژشان چیست؟

پاسخ علیرضا قلمبردزفولی مدیری که بیش از 7 سال مدیریت این اپراتور را در دست گرفته است بسیار جالب است: به هیچ عنوان امکان‌ ندارد اشتباهی در محاسبه هزینه مشترکان صورت پذیرد و کاربران می‌توانند پس از برقراری هر تماس از طریق پیام خودکار رایگانی که به دست آنها می‌رسد، از مدت زمان مکالمه، هزینه‌ی آن و باقی مانده شارژ حساب خود مطلع شده و از صحت عملکرد سیستم مطمئن شوند.

وی ادامه داد: نه شرعا، نه عرفا و نه قانونا امکان ندارد حتی سرسوزنی در محاسبات ما اشتباه صورت بگیرد و همان‌طور که گفته شد مشترکان می‌توانند این مساله را آزمایش کنند.

قضاوت در خصوص پاسخ مذکور به عهده خوانندگان باشد اما به راستی پس چرا شارژ مشترکان ایرانسل به یکباره کاهش می‌یابد؟

مدیر عامل ایرانسل به این پرسش اینگونه پاسخ داده است که یکی از این حالات پیش می‌آید: یا کاربر بی‌توجه بوده و از اینترنت نرخ آزاد استفاده کرده است و یا کاربر بی‌توجه بوده و خدمات پیامکی نرخ ارزش افزوده مثل نرخ طلا را فعال کرده است.

پس در واقع پاسخ به چرا شارژ کاربران ایرانسل می‌پرد به بی‌توجهی خود کاربران بازگشته و هیچ دلیل و ابهام دیگری ندارد.

اما این که چرا کاربران سایر اپراتورها اعتراضات مشابه یا در این حدی ندارند، به این علت است که آنها بیشتر توجه دارند.(منبع:موبنا)

  • ۹۳/۱۱/۰۴

نظرات  (۱)

  • رضاقلیخانی
  • ایرانسل راست میگه مردم بی توجه اند و گرنه ایرانسل اصلا امکان نداره مشترکی رو خودش عضو 8282 بکنه و هی100الی120 تومان شارز کسرکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">