ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون گسترش شرکت فناوری اطلاعات درباره برنامه های سال 1389 این شرکت گفت: پاکسازی رایانه های آلوده از اولویت های کاری سال جاری است.

"حمید علیپور" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه شرکت فناوری اطلاعات سال گذشته بررسی جامعی در مورد تعداد رایانه های آلوده در کشور انجام داد ، اظهار داشت : تعداد رایانه های آلوده در کشور نگران کننده است .

وی با اشاره به مشکلات زیادی که رایانه های آلوده ایجاد می کنند ، افزود: بیشترین آلودگی رایانه ای مربوط به دانشگاه های کشور است و دانشگاهها از نظر آلودگی ویروسی رایانه ای رتبه نخست را دارند.

علیپور در مورد دلایل گسترش آلودگی های رایانه ای ،گفت: اکثر رایانه های داخل کشور از برنامه ویندوز استفاده می کنند که اغلب به روز رسانی ( آپدیت ) نشده اند.

معاون گسترش فناوری اطلاعات شرکت فناوری اطلاعات ، در مورد برنامه های این شرکت برای رفع آلودگی های رایانه ای گفت: از سال گذشته مکاتبه با سازمان های دولتی و اطلاع رسانی در مورد ویروس های آلوده کننده و راههای رفع آن را شروع کرده ایم و امسال این کار در سطح وسیع تری ادامه خواهد یافت.

علیپور افزود : بیشترین آلودگی در سال گذشته مربوط به یک ویروس رایانه ای اینترنتی بود که این ویروس در سال 2005 شناسایی شده بود ولی به دلیل عدم اطلاع ، کاربران رایانه های کشور در سطح بالایی گرفتار این ویروس شده بودند.

  • ۸۹/۰۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">