ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار گفت: با ورو د این شرکت به بورس و بحث خصوصی سازی، صدور پروانه برای این شرکت بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.

دکتر "سید علی علویان" درگفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی تلفن همراه ایران افزود : سازمان تنظیم مقررات برای صدور پروانه خواستار مجموعه ای اطلاعات شده و برخی از اطلاعات و پاسخ هایی در این خصوص به سازمان ارائه و جلسات مشترکی نیز برگزار شده است.

وی با شاره به این که باید تمامی شرح وظایف و حدود فعالیت ها اپراتور ها به طور کامل مشخص شود و خاطر نشان کرد: میزان توسعه شرکت ارتباطات سیار در آینده بر اساس صدور پروانه مشخص می شود.

علویان مدت دار بودن پروانه را از مشخصات اصلی این مجوز ارزیابی کرد و افزود: معمولا پروانه فعالیت بین 19 تا 25 سال پیش بینی می شود و نحوه ادامه و تمدید اعتبار یکی دیگر از موارد پروانه فعالیت است.

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار گفت : فناوری های مورد استفاده در پروانه فعالیت مشخص می شود و صاحب پروانه باید مطابق آن اپراتور را اداره کند .

علویان گفت: پروانه هایی که برای اپراتور های قبل صادر شده بر مبنای فناوری نسل دوم تلفن همراه بوده است.

وی گفت: همچنین میزان باند فرکانسی و چگونگی توزیع آن بین اپراتور ها از جمله مواردی است که در پروانه فعالیت به آن اشاره می شود.

رییس هیات مدیره ارتباطات سیار تصریح کرد: حق امتیاز پروانه نیز یک مساله مهم است برای مثال حق پروانه اپراتور دوم حدود 300 میلیون یورو بوده است.

وی با بیان این که نوع پروانه شرکت ارتباطات سیار پروانه بهر ه برداری است، گفت: به هر میزان محدوده تحت پوشش و جغرافیایی اپراتور محدودتر باشد ارزش پروانه متفاوت خواهد بود.

  • ۸۶/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">