ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون سازمان تنظیم مقررات گفت: با موافقت کمیسیون تنظیم مقررات با درخواست شرکت داتک مبنی بر پرداخت اقساطی 40 درصد حق پروانه،‌ پروانه وایمکس این شرکت هفته آینده اعطاء می‌شود.

لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه آیا پروانه وایمکس داتک اعطا شده گفت: قرار است در هفته آینده این کار انجام شود.

وی در پاسخ به این سؤال که طبق اعلام اولیه، داتک مبلغی از 40 درصد حق پروانه را پرداخت کرده بود، در حال حاضر برای اعطای پروانه 40 درصد مبلغ را کامل پرداخت کرده افزود : حق‌السهم وایمکس برای تهران حدود 30 میلیارد تومان است که باید 40 درصد آن (معادل 12 میلیارد تومان)‌ به صورت نقدی پرداخت شود.

وی ادامه داد: شرکت داتک درخواست پرداخت اقساطی 40 درصد مبلغ حق پروانه را داشت که کمیسیون تنظیم مقررات نیز با درخواست این شرکت برای پرداخت 40 درصد حق‌السهم پروانه به صورت اقساط موافقت کرده است.

سبوحی در پاسخ به این پرسش که 40 درصد در چند قسط پرداخت خواهد شد، گفت: قرار است داتک 40 درصد را در سه قسط پرداخت کند.

معاون تنظیم قراردادهای سازمان تنظیم مقررات در خصوص اینکه در حال حاضر چه مبلغی از سوی داتک پرداخته شده یادآور شد:‌ داتک چک خود را به سازمان تنظیم داده است و منتظر وصول چک هستیم که پس از وصول پروانه وایمکس داتک صادر خواهد شد.

سبوحی گفت: پروانه آماده شده و طی هفته آینده اعطاء خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که تاکنون چه مبلغی از سوی داتک پرداخت شده اظهار داشت: تاکنون داتک 2 میلیارد تومان پرداخت کرده است.

به گزارش فارس، حق پروانه وایمکس برای استان تهران حدود 30 میلیارد تومان است که اپراتور موظف است 40 درصد این مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کند.

بنابراین گزارش، در اسفندماه سال 87 چهار شرکت مجوز ارائه خدمات وایمکس را از رگولاتوری دریافت کردند و در اسفندماه 87 داتک نیز با پرداخت مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت به جمع چهار شرکت دارای پروانه وایمکس پیوست.

  • ۸۹/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">