ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پرونده اپراتور سوم تا مهرماه بسته می شود

| يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۸۸، ۰۳:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

بر اساس پیش بینی رئیس کمیته مخابرات برنده نهایی اپراتور سوم تلفن در مهر ماه مشخص خواهد شد و با این اتفاق پرونده این اپراتور بسته می شود.

علی مطهری درگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تا کنون به صورت رسمی، تصمیم نهایی در خصوص تعیین برنده اپراتور سوم اعلام نشده است.

وی ادامه داد: اگرچه برنده شدن تامین تله کام در مزایده اپراتور سوم هنوزاعلام رسمی نشده اما طبق شواهد به نظر می رسد این شرکت در مزایده برنده شده است.

این در حالیست که رئیس سازمان تنظیم مقررات اعلام کرده بود که هنوز تجدید مزایده اپراتور سوم به تصویب نرسیده ، و تصمیم نهایی برای اپراتور سوم تلفن همراه با دولت است.

برنده پروژه اپراتور سوم که قرار بود در تابستان امسال سیمکارت های خود را به بازار عرضه کند در ابهام بسر می برد.

مقدمات برای بهره برداری از سومین اپراتور تلفن همراه کشور حدود یک سال است که آغاز شده است که با انجام مزایده در دی ماه سال 87 ، کنسرسیوم تامین اتصالات به عنوان برنده این پروژه شناخته شد اما در 20 اردیبهشت ماه 88 این کنسرسیوم به دلیل عدم انجام تعهدات خود از پروژه کنار زده شد و وزارت ارتباطات مذاکره با برنده دوم مزایده – کنسرسیوم زین ایران – را آغاز کرد اما این کنسرسیوم هم به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود در زمان مقرراز اپراتور سوم کنار گذاشته شد.

  • ۸۸/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">