ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پروژه کارت هوشمند دانشجویی با چند ماه تأخیر، یک ماه دیگر در دانشگاه کیش عملیاتی می‌شود.

مسعود عسگری مسوول پروژه‌های ICT کیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: پروژه کارت هوشمند دانشجویی قرار بود روی هزار نفر از دانشجویان دانشگاه کیش اجرا شود به گونه‌ای که هزار کارت از یکی از دانشگاه‌های مالزی خریداری کنیم. و طی مدت زمان به تناسب مصرف از آن دانشگاه کارت‌های موردنیاز را خریداری کنیم.

وی در خصوص علت تأخیر در اجرای این پروژه گفت: بعد از مدتی تصمیم گرفتیم تا به جای خرید کارت، حق بهره‌برداری از آن را برای کشور فراهم کنیم تا در صورت نیاز علاوه بر دانشگاه کیش به دیگر دانشگاه‌های کشور نیز بتوانیم سرویس دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تلاش بسیار زیاد موفق شدیم حق استفاده انحصاری از این کارت را از یکی از دانشگاه‌های سنگاپور دریافت کنیم، که به دلیل تحریمی که روی تجهیزات صنایع پیشرفته اعمال می‌شود گرفتن این مجوز زمان نسبتاً بالایی را به خود اختصاص داد.

کارت هوشمند دانشجویی کارتی است که تمام اطلاعات یک دانشجو از قبیل حضور و غیاب، ثبت‌نام، عملیات مالی، نمرات دانشجو و پرونده‌های تربیتی و آموزشی روی این کارت ذخیره می‌شود و تمام فعالیت‌های وی الکترونیکی می‌شود.

  • ۸۴/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">