ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پلیس فتای تقلبی هم آمد!

| يكشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۰، ۰۳:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

پلیس فتا از کاربران اینترنت خواست به هیچ عنوان به کسانی که خود را در فضای مجازی مأمور پلیس سایبر معرفی می‌کنند اعتماد نکنند و سریعاً مراتب را با این پلیس در میان بگذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، اخیراً در برخی از اطاق‌های گفتگو، انجمن‌ها و وب‌سایت‌های شبکه‌ها‌ی اجتماعی مشاهده شده است که افرادی با جعل عنوان پلیس سایبری و ایجاد نام‌های کاربری جعلی خود را به عنوان افسر پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات معرفی کرده و بدین ترتیب با سوء استفاده از اعتماد کاربران به پلیس، نسبت به اخاذی، کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت برای آنان اقدام می‌کنند.

پلیس فتا ناجا، ضمن شناسایی و برخورد شدید با جاعلان عناوین، اعلام می‌دارد که در آینده هر گونه ایجاد ارتباط با کاربران فضای مجازی به صورت رسمی و با عناوین و هویت رسمی و طبق اطلاعیه‌های قبلی پلیس صورت خواهد گرفت و پلیس در حال حاضر به هیچ عنوان در فضای سرویس‌های اینترنت با هیچ یک از کاربران تماس برقرار نخواهد کرد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ناجا از عموم کاربران فضای مجازی تقاضا می‌کند، در صورت مشاهده‌ هر گونه جعل عنوان پلیس و یا هرگونه درخواست یا ایجاد مزاحمت با نام و نشان پلیس فتا یا پلیس سایبری، مراتب را از طریق بخش "تماس با ما" در وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با این پلیس در میان بگذارند.

  • ۹۰/۱۰/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">