ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیامک های تخریبی پیگرد دارد

| شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۳:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به دیدار خود با رییس قوه قضاییه گفت که در این دیدار آیت‌الله لاریجانی اعلام کرد که پیامک‌های تخریبی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام موسی قربانی نماینده مردم قائنات و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز شنبه با آیت الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه دیدار و گفتگو کرد.

قربانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به این دیدار گفت: موضوع پیامک‌های تخریبی در این جلسه از سوی بنده مطرح شد که رئیس قوه قضائیه هم در این باره گفت که پیامک‌های تخریبی‌ای که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود نیز مورد پیگرد قرار خواهد گرفت چرا که کسی نمی‌تواند حتی از طریق پیامک موجبات تشویش اذهان عمومی را ایجاد کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اضافه کرد: البته بنده و رییس قوه‌قضائیه موضوع ماده 18 آیین دادرسی کیفری را نیز در جلسه امروز مورد بحث قرار دادیم و قرار شد که وی نظر نهایی خود را در این باره اعلام کند.

  • ۸۹/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">