ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

16هزار نفر از کارکنان شرکت مخابرات ایران طی فراخوان اعلام شده در خصوص خرید سهام علاوه بر سهام ترکیبی کارکنان درخواست خرید 308 میلیارد تومان سهام دارند.

داوود زارعیان مدیرکل روابط عمومی شرکت سهامی مخابرات ایران در گفت و گو با فارس گفت: خرید 308 میلیارد تومان سهام از سوی کارکنان مخابرات قطعی نشده و تنها این افراد پیشنهاد خرید خود را اعلام کردند.

وی افزود: طی دعوتی از کارکنان بورس نهایتا 20 کارگزار داوطلب شدند خرید سهام برای کارکنان مخابرات را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بحث خرید سهام کارکنان سریعتر انجام شود هر کارگزاری چند استان را به عهده گرفته و شرکت مخابرات نیز به آنها ابلاغ کرده آماده خرید سهام باشند.

زارعیان در پاسخ به این سوال که خرید سهام برای کارکنان به چه ترتیبی انجام می شود گفت: دو پیشنهاد برای خرید سهام کارکنان مطرح است. عده‌ای معتقدند از همان 5 درصدی که قرار است برای کشف قیمت عرضه شود سهام کارکنان خریداری شود و عده‌ای دیگر هم بر این اعتقادند که خارج از 5 درصد کشف قیمت خریداری شود.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه اگر خرید سهام برای کارکنان خارج از 5 درصد کشف قیمت انجام شود باز هم قیمت سهام همان قیمت روز کشف قیمت خواهد بود گفت: قیمت خرید سهام برای کارکنان به قیمت روز کشف قیمت خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت سهامی مخابرات ایران افزود: دولت در سال 82 یا 83 مصوبه‌ای را تصویب کرد که طبق آن اجازه داده شده برای بالابردن انگیزه و بهره وری کارکنان می‌توان علاوه بر سهام ترجیحی کارکنان اقدام به خرید سهام بیشتر کنند.

زارعیان گفت: در بخش فروش سهام شرکت مخابرات اولویت خرید سهام با کارکنان است و شرکت هم در حال حاضر مشغول انجام مقدمات اولیه این کار است.

وی افزود: به تمامی کارکنانی که درخواست خرید سهام داشتند فرم درخواست سفارش سهام ارائه کردیم بعد از جمع آوری فرمها اگر کارکنان پول واریز کنند اطلاعات آنها برای خرید سهام به بورس اعلام می‌شود.

  • ۸۷/۰۴/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">