ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیش بینی ثبت‌نام‌‌٤میلیون سیم کارت

| يكشنبه, ۹ بهمن ۱۳۸۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون فنی شرکت پست گفت: طبق روند کنونی مراجعه‌ی افراد به باجه‌های پستی، پیش‌بینی می‌کنیم که بیش از 4 میلیون نفر تا پایان دوره‌ی ثبت‌نام برای سری جدید تلفن همراه به باجه های پستی مراجعه‌کنند.
مهندس «مازیار کشاورز» در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اعلام این که در شش روز ثبت‌نام یک میلیون و 716 هزار و 580 نفر در بیش از 3500 نقطه‌ی ثبت نام، به باجه‌های پستی مراجعه کردند اظهار داشت: در روزهای ابتدای ثبت نام تلفن همراه با صف‌های طولانی مواجه شدیم که به همین منظور تعداد باجه‌های قبول را افزایش دادیم که مثمر ثمر واقع شود.
وی تصریح کرد: بنابه درخواست سازمان‌ها، واحدهای سیار ثبت نام سیم کارت به محل اعزام خواهد شد که از بابت ارایه این خدمات نباید هیچ وجهی به کارکنان شرکت پست پرداخته شود.
وی با بیان این که به طور میانگین 30 تا 40 درصد ثبت نام ‌ها در دفاتر خدمات ارتباطی انجام خواهد شد گفت: عموما در روزهای اول و آخر ثبت نام تلفن همراه با ازدحام مراجعه کننده رو به رو هستیم که به همین منظور طوری برنامه ریزی کردیم که مردم در این زمان‌ها با اتلاف وقت کمتری رو به روشوند.
وی تصریح کرد: در واحدهای پستی کوچک دو تا سه نفر مسؤول ثبت نام هستند و در واحدهای بزرگ حداکثر 9 نفر به عنوان اپراتور قرار دارند.
معاون فنی شرکت پست در پایان خاطر نشان کرد: امکان افزایش ساعات ثبت‌نام برای واحدهای پستی وجود ندارد و آن‌ها مکلف هستند افرادی را که در صف ثبت‌نام ایستاده‌اند تا تمام شدن وقت ثبت نام کنند.

  • ۸۴/۱۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">