ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیش شماره اپراتور دوم تعیین شد

| يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۸۴، ۰۴:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تعیین کدهای 0935 و 0936برای سیم کارتهای تلفن همراه اپراتور دوم که از خرداد و تیر ماه سال آینده واگذار خواهد شد، خبر داد.

معصوم فردیس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای بین وزارت ارتباطات با مسئولان شرکت ارتباطات سیار ایرانسل در هفته جاری، اظهارداشت: در این جلسه در چارچوب پروانه صادر شده به ایرانسل و کارهای اجرایی و انجام شده توسط ایرانسل بحث شد.

وی در ادامه تمهیدات وزارت ارتباطات در خصوص اختصاص لینکهای بین شهری به اپراتور دوم، کدهای اپراتور دوم، شماره گذاری شبکه و معرفی نقاط تماس استانی را ازجمله محمورهای مورد بحث در این جلسه بیان کرد.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است: طبق برنامه‌ریزی شرکت ارتباطات سیار ایرانسل، باید پس از 9 ماه اولین سری سیم‌کارتهای اپراتور دوم تلفن همراه واگذار شود. ‌در اردیبهشت ماه سال 85 شرکت ارتباطات سیار ایرانسل موظف به واگذاری سیم کارتهای اپراتور دوم تلفن همراه برای انجام آزمایش‌های کیفی شبکه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شده است.

قرار است پس از انجام این آزمایشات کار ثبت نام و واگذاری سیم کارتهای اپراتور دوم آغاز شود. در دور نخست واگذاریها در پنج روز کاری در استان ها و در هفت روز کاری نیز در شهرستانها ثبت نام آغاز و پس از این مدت ثبت نام کنندگان سیم کارتهای خود را تحویل خواهند گرفت.

‌در دور دوم واگذاری‌ها (شش ماه دوم) نیز در مراکز استانها و شهرستانها به ترتیب در مدت سه و پنج روز، کار ثبت نام سیم کارتها انجام خواهد شد. اگر شرکت ارتباطات سیار ایرانسل نتواند به تعهدات خود عمل کند، باید خسارت ثبت نام کنندگان پرداخت کند.

تکنولوژی اپراتور دوم تلفن همراه که شرکت MTN آفریقای جنوبی صاحب لیسانس آن است، 75/2 می‌باشد و می تواند در صورت کشش بازار تا 46 نوع سرویس را ارائه کند.

  • ۸۴/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">