ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پیک ویژه خدمات الکترونیکی می دهد

| چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۸۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

به منظور ارایه خدمات الکترونیکی پروژه پیک ویژه تا پایان تیرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

زهیر طیب، دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات ارتباطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود، از طریق پروژه پیک ویژه شهروندان می‌توانند هر خدمتی از قبیل خرید کالا، سفارش کالا و نقد کردن چک پول و غیره را به صورت الکترونیکی و از طریق اینترنت و تلفن دریافت نمایند.

وی گفت: در حال حاضر قرار است وجه خدمات به صورت حضوری و درب منزل دریافت شود اما درتلاش هستیم تا با امضای تفاهمنامه‌ای بین انجمن صنفی دفاتر خدمات ارتباطی و برخی از بانک‌ها، کاربران بتوانند با دادن اختیاراتی به بانک، تا سقف محدودی جهت پرداخت وجوه مورد نظر خود به طور مستقیم و بلاواسطه از طریق بانک اقدام کنند.

زهیر طیب در خصوص هزینه پیک ویژه برای کاربران گفت: چون شبکه به صورت زنجیره‌ای فعال می‌باشد فقط هزینه مسیر رفت پیک که معادل 20 درصد ارزش کالا است از کاربران دریافت خواهد شد.

وی در خصوص جزئیات این پروژه گفت: انجمن صنفی دفاتر خدمات ارتباطی با همکاری و مجوز شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پروژه پیک ویژه را که شامل اطلاعاتی از 27 هزار نقطه مختلف شهر تهران است را تهیه کرده است تا کاربران بتوانند تمام نیازهای خود را به راحتی مرتفع کنند و از این طریق هزینه‌ها، آلودگی و ترافیک کاهش پیدا کند.

وی افزود: این پروژه در ابتدا در شهر تهران اجرا می‌شود اما اگر مجوز این پروژه‌ها برای تمام شهرها گرفته شده است و نرم‌افزار اصلی آن هم به گونه‌ای نوشته شده است که روی هر نقطه‌ای که بانک اطلاعات داشته باشد اجرا شود.

زهیر طیب در پایان تصریح کرد: کاربران جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره این پروژه می‌توانند به آدرس اینترنتی www.ettehadie.com مراجعه نمایند.

  • ۸۴/۰۴/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">