ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چهارمین کنفرانس مدیریت ICT برگزار می‌شود

| يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۸۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور جعی از مدیران، صاحبنظران و کارشناسان مدیریت فن‌آوری اطلاعات کشور بهمن ماه در تهران برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهرداد شرافت، دبیر اجرایی این کنفرانس با اعلام خبر فوق افزود: از مهم‌ترین اهداف چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه وترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه مباحث مدیریت فناوری اطلاعات و معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی است.

شرافت، تبادل دستاوردها و تجربیات شرکت‌هاو سازمان‌های برتر، آسیب‌شناسی مدیریت اطلاعات، شناسایی موضوعات و نگرش‌های نوین در زمینه اجرای روش‌ها و اصول فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی و نیز« امکان سنجی» اصولی کاربرد مدیریت فناوری اطلاعات در صنایع بزرگ کشور را از دیگر اهداف برپایی این کنفرانس برشمرد.

وی، تصریح کرد: مدیریت دانش و سازمان‌‏های یادگیرنده، شهر الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، فناوری اطلاعات و سازمان‌های مجازی و نیز برنامه‌‏ریزی استراتژیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات از عمده محورهای این کنفرانس را تشکیل می‌دهد.

شرافت، دولت الکترونیک، آموزش‌‏الکترونیک، هوشمندی کسب و کار، بازاریابی و خدمات الکترونیکی، مدیریت امنیت اطلاعات، فناوری اطلاعات و مدیریت منابع انسانی را از دیگر محورهای این کنفرانس عنوان کرد.

دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، برگزاری کنفرانس در چند سالن، سخنرانی استادان میهمان از دانشگاه‌های داخلی و خارجی، ارایه مقالات برگزیده، برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی و نمایشگاه کتب مدیریت را از برنامه‌هایی ذکر کرد که در این کنفرانس ارایه خواهد شد.

وی، با اشاره به این که مدیریت استراتژیک و فناوری اطلاعات، مهندسی مجدد در سازمان‌ها، کارت هوشمند ملی و بهره‌وری و مدیریت فناوری اطلاعات، محورهای دیگر این کنفرانس را تشکیل می‌دهد، ‌مدیریت ارتباط با مشتری، برنامه‌ریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تامین، معماری سازمانی سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی(GIS)، سیستم« کاداستر»، سیستم‌های اطلاعاتی و بانکداری الکترونیکی را از جمله محورهایی برشمرد که قرار است، در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر کارشناسان و صاحبنظران قرار گیرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند، به پایگاه اینترنتی این کنفرانس WWW.ICTM.IR‌مراجعه کنند.

  • ۸۶/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">