ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چهره IT سال 84 از نگاه کاربران

| جمعه, ۵ اسفند ۱۳۸۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

ایتنا - «نصرالله جهانگرد» منتخب کاربران برای عنوان «چهره IT سال 1384» شد.
ا انجام نظرسنجی سایت ایتنا برای انتخاب چهره برتر سال 1384 ایران در زمینه فناوری اطلاعات، کاربران اینترنتی سایت، منتخب خود را برگزیدند.
این نظرسنجی که از تاریخ هفتم بهمن ماه سال جاری شروع به کار کرده بود، تا چهارم اسفند ماه و در عرض کمتر از یک ماه توانست رکورد همه نظرسنجی‌های پیشین این سایت را با تعداد بی‌سابقه بیش از 2500 شرکت‌کننده پشت‌سر بگذارد.
از میان آراء کاربران، علاوه بر «نصرالله جهانگرد» دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی و مجری طرح ملی تکفا، دو نامزد دیگر یعنی «امیرحسین سعیدی نائینی» رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، و «عبدالمجید ریاضی» معاون وزیر ICT و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات، توانستند با رقابت نزدیک، به ترتیب بیشترین نظرات را به خود جلب نمایند.
به گزارش ایتنا، این نظرسنجی به سفارش «ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات» و برای توسعه و تعمیق عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به ویژه از نگاه مدیریتی انجام شده بود، و در مدت برگزاری، توانست مورد توجه، و نقد و بررسی علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران این حوزه واقع شود.
همچنین از آنجا که این نظرسنجی به عنوان اولین برنامه‌ها از این دست، و نیز در نخستین دوره، نیازمند نقد و نیز حمایت برای تداوم هرچه بهتر در دوره‌های بعدی است، به زودی برنامه‌هایی برای بررسی نظرسنجی، و نیز جزئیات اجرایی این نظرسنجی و اهدای یادبود نخستین دوره، از سوی ماهنامه اعلام خواهد شد.

  • ۸۴/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">