ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کاربران از کدام اپراتور رضایت دارند

| دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

اپراتور تلفن همراه اول با کسب 84 درصد از مجموع آرای یک نظر سنجی ،گوی سبقت را از اپراتور دوم تلفن همراه کشور ( ایرانسل ) ربود.

به گزارش ایرنا ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، اقدام به برگزاری یک نظر سنجی در خصوص عملکرد اپراتورهای تلفن همراه کشور کرده که نتایج آن تا این لجظه نشانگر رضایت بیشتر مشترکان همراه اول است .

بر اساس این نظر سنجی ، ایرانسل تاکنون توانسته 16 درصد آرا شرکت کنندگان در این نظر سنجی را به خود اختصاص دهد.

از مجموع 13 هزار و 715 بازدیدکننده صفحه نظر سنجی ، هفت هزار و 112 نفر در نظر سنجی شرکت کرده اند که از میان آنها پنج هزار و 974 کاربر به همراه اول و یک هزار و 138 کاربر به ایرانسل رای مثبت دادند .

بدین ترتیب 48 درصد بازدیدکنندگان در نظر سنجی شرکت نکرده اند و در این مورد خاموش مانده اند که شاید بتوان دلیل آن را نارضایتی مشترکان از خدمات اپراتورهای همراه اول و دوم تلقی کرد.

در این نظرسنجی این پرسش مطرح شده است که «عملکرد کدامیک از اپراتورهای تلفن همراه را بهتر ارزیابی می کنید؟» و در گزینه ها به ترتیب حروف الفبا، «ایرانسل» و «همراه اول» درج شده است.

گفتنی است، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یک نهاد مستقل قانونگذار و نظارتی دولتی است که نقش آن رقابتی کردن بازار ارایه خدمات مخابراتی و ارتقای کیفیت خدمات و تنظیم روابط بین اپراتورها و کاربران است .

  • ۸۹/۰۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">