ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن شرکت‌های انفورماتیک اظهار داشت: هولوگرام‌های کارت‌های اینترنت آماده است و تا اواخر این هفته آنها را تحویل می‌گیریم.

ناصر علی سعادت رئیس کمیته اینترنت انجمن به خبرنگار ایسنا گفت: به منظور سامان دادن به وضعیت کارت‌های اینترنت و برای جلب رضایت مشتریان تصمیم به ضمانت کارت‌های اینترنت گرفتیم. برنامه‌ریزی دقیقی در این مورد انجام شد و با عنوان طرح ”تضمین حداقل کیفیت” اقدام به چاپ تعدادی هولوگرام کردیم.

وی ادامه داد: تاکید ما بر روی ضمانت حداقل کیفیت‌هاست. یعنی شرکت‌ها موظف به ارائه حداقل کیفیت شده‌اند، ولی چون با یکدیگر رقابت دارند، دست آن‌ها را باز گذاشته‌ایم.

سعادت، با اشاره به کیفیت بالای هولوگرام‌ها، توضیح داد: این هولوگرام‌ها که قرار است شرکت‌ها آنها را روی کارت‌های خود نصب کنند، خارج از کشور چاپ شده است و دارای شماره سریال است. به این ترتیب هر کدام از شرکت‌ها شماره‌های خاص خود را خواهند داشت و تقلبی نیز صورت نمی‌گیرد.

رئیس کمیته اینترنت انجمن شرکت‌های انفورماتیک، خاطرنشان کرد: در توافق‌نامه‌ای با اتحادیه کیوسک‌داران تهران قرار بر این شد که کیوسک‌داران از فروش کارت‌های بدون هولوگرام خودداری کنند.

سعادت ادامه داد: در روز 30 مرداد ماه در یک سمینار برای کلیه شرکت‌های ISP و ICP، در مورد شرایط هولوگرام اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. همچنین اواسط شهریور ماه نیز یک سمینار آموزشی در این مورد برای کیوسک‌داران برگزار خواهد شد.

  • ۸۴/۰۵/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">