ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کارمزد قبوض مخابراتی 600 تومان شد

| يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۸۷، ۱۲:۲۰ ب.ظ | ۲ نظر

براساس بخشنامة بانک مرکزی که از نیمه دوم مهرماه سال جاری لازم الاجرا شده، بانکها در قبال پذیرش هر نوع قبض تلفن های ثابت و همراه و به طور کلی هر نوع قبض آبونمان مخابراتی مبلغ 600 تومان ـ 200 تومان از مشتری و 400 تومان از مخابرات به عنوان کارمزد دریافت می کنند.

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: اما برخی از مشترکان مخابراتی به اشتباه تصور کرده اند که مبلغ 200 تومان دریافتی بانک به حساب شرکت مخابرات ایران واریز می شود و به همین لحاظ، طی روزهای اخیر از طریق تماسهای پی در پی تلفنی با دفتر روابط عمومی و حتی دیگر بخشهای شرکت مخابرات ایران به این موضوع اعتراض می کنند.

این روابط عمومی در اطلاعیة خود ضمن روشن کردن این نکته که مبلغ 200 تومان نه تنها به حساب شرکت مخابرات ایران واریز نمی شود بلکه علاوه بر این، مبلغ 400 تومان به عنوان بخشی

از کارمزد بانکها از این شرکت نیزدریافت می شود، به انعکاس نظرات غفاریان ربیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در این زمینه پرداخته است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: به منظور رفاه حال مشترکان مخابراتی سه راه حل را پیشنهاد می کنیم: یکی اینکه مشترکان مخابراتی به جای مراجعه به بانکها و صرف وقت، مبلغ هزینه های خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند. در این زمینه علاوه بر پرداخت از طریق

شبکه اینترنتی و خودپرداز بانک ها، برای تلفن ثابت از طریق تلفن 1818 و تلفن همراه با شماره 2784-021 نیز ممکن شده است.

غفاریان درخصوص برنامه آینده شرکت مخابرات ایران برای پرداخت قبوض مشترکان، گفت: سیاست کلی ما در آینده حذف قبض و توسعه بانکداری الکترونیک است، اما تا آن زمان، ابتدا دفاتر خدمات ارتباطی را در این زمینه فعال می کنیم به نحوی که مشترکان تلفن همراه و ثابت با مراجعه به این دفاتر، بدون پرداخت کارمزد، هزینه های خود را پرداخت کنند و در مرحله دوم با توجه به فضای رقابتی حاکم بر بانکها، با بانکهای مختلف مذاکره و از میان آنها بانکی که کارمزد کمتری را دریافت خواهد کرد به مردم معرفی می کنیم.

  • ۸۷/۰۸/۱۲

نظرات  (۲)

پست بانک به کارگزاران دفاتر ای سی تی روستایی بابت دریافت هر قبض تلفن ،آب،برق،گاز مبلغ 20 ریال کارمزد می دهد.
پیرو فرمایشات غفاریان انوقت کارگزاران آی سی تی که برده ما هستند و هیچ حقوق و مزایایی هم نمی دهیم از ورشکستگی مخابرات جلوگیری می کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">