ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کار گروه شرکت‌‏های ارایه دهنده اینترنت پر سرعت به مسایل و منافع مشترک شرکت‌‏های PAP می‌‏پردازد ؛ اما به طرح‌‏های تجاری این شرکت‌‏ها رسیدگی نمی‌‏کند.
مهندس بابک قاجار ، مدیر پروژه PAP ، اظهار داشت: در نتیجه جلسه مشترک با شرکت‌‏های ارایه دهنده اینترنت پر سرعت با مسئولین سازمان تنظیم مقررات پیرامون مشکلات این شرکت‌‏ها , تصمیم نهایی برای تشکیل کار گروه گرفته شد.

وی ، با بیان این که کار گروه شرکت‌‏های PAP از سه نماینده این شرکت برای بررسی مباحث ADSL و چالش‌‏های آن در کشور تشکیل شده است ، خاطرنشان کرد: مقرر شده است که این گروه سه نفره جلسات منظم و مدونی را برای بررسی و ارایه دقیق تر مسایل شرکت های PAP با مدیران سازمان تنظیم مقررات داشته باشند.

مهندس قاجار ، گفت: نمایندگان این کار گروه در دو زمینه فنی و تجاری نظرات شرکت‌‏ها را به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ می‌‏کند و به حل و فصل این مسایل می پردازد.

مدیر پروژه اینترنت پر سرعت پارس آنلاین ، با تاکید بر این‌‏که منتظر هماهنگی سازمان برای اولین جلسه کار گروه هستیم، افزود: آقایان مهندس صحراپور مدیرعامل PAP فن آوا و مهندس شانه ساززاده مدیرعامل آریارسانه تدبیر دو عضو دیگر کار گروه شرکت‌‏هایPAP هستند که از طرف این شرکت‌‏ها موظف به ارایه مسایل و نقطه نظرات به سازمان هستند.

قاجار ، در خصوص نقش دبیرخانه PAP ، یادآور شد: این دبیرخانه نقش هماهنگ کننده و کارهای اجرایی بین شرکت‌‏هایPAP و مسوولین سازمان تنظیم مقررات و شرکت مخابرات را دارد.

وی ، با بیان این‌‏که در کارگروه به طرح‌‏های تجاری شرکت‌‏ها پرداخته نمی‌‏شود، گفت: شرکت‌‏های PAP مشکلات و منافع مشترکی دارند که این کار گروه آنها را در سازمان تنظیم مقررات مطرح می‌‏کند.

مدیر پروژه PAP پارس آنلاین ، در خصوص مشکلات شرکت‌‏های ارایه دهنده ADSL ، خاطر نشان کرد: در حال حاضر مهم‌‏ترین مشکل مطرح شده از طرف شرکت‌‏های مخابراتی بحث تعرفه ها است که باید نحوه محاسبه آن مشخص شود.

وی ، گفت: کاهش تعرفه‌‏های اینترنتی که در حال حاضر صحبت آن است اما هنوز اجرا نشده مستقیما بر قیمت‌‏های ADSL هم تاثیر می گذارد.

قاجار ، افزود: بخش عمده دیگری از مشکلات شرکت‌‏های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت به هزینه پهنای باند اختصاص دارد که باید در این خصوص نیز در کار گروه بررسی‌‏هایی صورت بگیرد.

  • ۸۴/۱۰/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">