ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کلاهبرداری جدید به نام رایتل

| يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

رایتل به عنوان تنها ارائه‌دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در کشور اعلام کرد که ارائه سیم‌کارت‌های رایتل در حال حاضر صرفا از طریق وب‌سایت رسمی این اپراتور به آدرس www.rightel.ir انجام می‌شود.

رایتل در اطلاعیه‌ای تاکید کرده است که هموطنان توجه کنند هرگونه ادعا مبنی بر فروش سیم‌کارت با شماره دلخواه از هر مرجعی به غیر از وب سایت رسمی این اپراتور دارای ماهیت کلاهبردارانه بوده و مورد تایید رایتل نیست.

در این اطلاعیه با توجه به اینکه آخرین پیش ثبت نام رایتل در روز میلاد حضرت علی (ع) صورت گرفته و تا زمان اعلام رسمی بعدی امکان پیش ثبت نام وجود ندارد، از شهروندان تقاضا شده که از واریز هرگونه وجه به حساب افراد سودجو پرهیز کنند و در صورت برخورد با چنین درخواست‌هایی مراتب را به مراجع قانونی و یا مرکز تماس مشتریان رایتل به شماره تماس 23598-021 و یا 2920-021 اطلاع دهند. بدیهی است هرگونه اطلاع رسانی برای فروش سیم‌کارت‌های رایتل از طریق وب سایت رسمی این اپراتور و کانال‌های رسمی خبری انجام خواهد شد.

  • ۹۱/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">