ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کمیته‌های کاری نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با تشکیل 11 کمیته شروع به کار کرد.

سهیل مظلوم نایب رئیس نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در مصاحبه باخبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: سخت افزار، نرم افزار، اینترنت، نشر الکترونیک،‌ امور فرهنگی به ترتیب به ریاست علی پور، خوانساری، سلامت، قاسمی، بحری از جمله کمیته‌های تشکیل شده در نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران است.

وی گفت: از دیگر کمیته‌های تشکیل شده در نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران می‌توان به کمیته صنغی، امنیت اطلاعات، شبکه آموزش، بررسی پیشناد و مقررات و فروشگاه‌های اشاره کرد که ریاست هر کدام را به ترتیب خادمی، باجادی نیا، ناظمی و هاشمی برعهده دارند.

مظلوم در خصوص شورای انتظامی نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفت: این شورا ب 5 عنصر به ریاست مهندس ذوالفقاریان تشکیل شده است.

وی در خصوص این ترکیب گفت: 3 تن از اعضای آن از شاخه شرکت‌ها و یک عضو آن ازشاخص فروشگاه‌ها و یک عضو آن را نیز یک حقوقدان است.

نایب رئیس نظام صنفی رایانه‌ای ستان تهران در خصوص چگونگی آغاز به کار این کمیته‌ها گفت:‌در ابتدا شرح وظایف این کمیته‌ها تنظیم، پس از تصویب درهیأت مدیره نظام صنفی رایانه‌‌ای خواهند توانست با اعلان رسمی از میان اعضای نظام صنفی رایانه‌ای عضوگیری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: آیین نامه تشکیل کمیته‌های نظام صنفی رایانه‌ای در جلسه لعدی هیأت مدیره نظام صنفی که درهفته آینده تشکیل می‌شود، بررسی خواهد شد.

  • ۸۴/۰۵/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">