ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کندی اینترنت آخر هفته برطرف می شود

| يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۵:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل مهندسی عملیات و هماهنگی شبکه دیتا شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: کندی و اختلال شبکه اینترنت که بدلیل قطعی کابل دریایی بین الملل پیش آمده ، تا پنج شنبه هفته جاری برطرف می شود.

"حسن کریمی" در گفت و گو با ایرنا، افزود: شرکت خارجی که مسوول ترمیم کابل دریایی smw4 است به ما قول داده تا روز پنج شنبه این مشکل را برطرف کند.

وی افزود: کابل قطع شده یک کابل بین المللی است که 17 کشور را به هم وصل می کند، نقطه ای که این کابل قطع شده در نزدیکی کشور ایتالیا و ترمیم آن نیز بعهده کشور مالک قابل است.

کریمی گفت: براساس گزارش هایی که به شرکت زیرساخت رسیده، مشکل کابل دریایی قطع شده تا حد زیادی درست شده ولی اختلالات ناشی از آن هنوز پا برجاست که امیدواریم طی روزهای آینده رفع شود.

وی افزود: با قطع شدن این کابل 17 درصد ترافیک شبکه اینترنتی کشور را از دست داده ایم.

مدیرکل مهندسی عملیات و هماهنگی شبکه دیتا شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: قطعی کابل ها خسارت زیادی به کشورهای استفاده کننده وارد می کند و براساس قراردادهای بین المللی مالک کابل باید به این کشورها خسارت پرداخت کند.

  • ۸۹/۰۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">