ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کنفرانس انجمن رمز ایران برگزار می شود

| شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۸۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

چهارمین کنفرانس انجمن رمز ایران که مهمترین گردهمایی علمی در زمینه امنیت فضای تبادل اطلاعات کشور است، 24 تا ۲۶ مهرماه در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طراحی و تحلیل الگوریتم ‌های رمزنگاری، کاربرد ریاضیات در رمزنگاری، نظریه پیچیدگی محاسبات، پروتکل ‌های رمزنگاری، احراز اصالت و مدیریت کلید، امضاء دیجیتال و توابع درهم ‌سازی، امنیت شبکه، روش‌ های تشخیص نفوذ، برنامه ‌ریزی و مدیریت امنیت فضای تبادل اطلاعات، سیاستگذاری امنیتی و استانداردها و ساختارها و مدل ‌های امنیتی محورهای عمده این کنفرانس هستند.

در چهارمین کنفرانس انجمن رمز ایران از مجموع 200 مقاله ارسال شده 50 مقاله ارائه می شود که معرفی و تحلیل یک طرح جدید امضارمز، پیچیدگی محاسباتی عملیات رمزنگاری و رمزگشایی سیستم های کلید همگانی McEliece و RSA، بررسی اثر نویز در حملات علیه سیستم ‌های رمزدنباله‌ ای، تطبیق آثار انگشتان با استفاده از شبکه عصبی و کوتاه ترین فاصله ها و عامل بی خبر و بی نشان: روشی جهت تامین امنیت عامل متحرک عناوین برخی از این مقالات به شمار می آیند.

در حاشیه این کنفرانس نمایشگاهی از دستاوردهای انجمن رمز ایران و آزمایشگاه رمزنگاری دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

همچنین دو میزگرد به بررسی موضوعات زیر ساخت شبکه اطلاع رسانی و مسایل امنیتی کشور می پردازند.

  • ۸۶/۰۷/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">