ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نخستین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک از سوی جهاد دانشگاهی و با همکاری شهرداری تهران آذر ماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاه، این کنفرانس با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربرد‌ی در زمینه شهر الکترونیک، تبادل دستاوردها و تجربیات شرکتها و سازمانهای برتر در زمینه به کار گیری فناوری اطلاعات و تاسیس دبیر خانه ثابت شهر الکترونیک برگزار می‌شود.

براساس این گزارش ارائه مقالات منتخب توسط کارشناسان در پانل‌های تخصصی در قالب پوستر، ارائه سخنرانی‌های علمی، آشنایی با تجارب برگزیده در بخش فناوری اطلاعات بر پایی نمایشگاه تخصصی دستاوردهای علمی و پژوهشی سازمان‌ها و دانشگاهها در خصوص شهر الکترونیک از مهمترین برنامه‌های نخستین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک است.

همچنین این کنفرانس بین المللی در محورهایی نظیر چشم انداز 20 ساله کشور و شهر الکترونیک، تجارب خدمات شهرهای الکترونیکی در جهان، شاخص‌های ارزیابی شهر الکترونیک، تجارب شهر الکترونیک در ایران، سیستم حمل و نقل هوشمند، ارزیابی سرمایه گذاری برای فناوری اطلاعات و ارتباطات، عرصه خدمات الکترونیکی و صنعت ICT و تاثیر آن بر شهرها، تاثیر ابعاد فرهنگ صنعت ICT بر شهرها و نقش رویکردها بر طراحی شهرای الکترونیکی برگزار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: شهر الکترونیک و مدیریت شهری، اصلاح نظام مدیریت پروژه‌های شهری به کمک فناوری اطلاعات، نقش استانداردها در ارائه خدمات الکترونیکی در شهرها، زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات در مشاغل موجود، فرصتهای کار آفرینی در استقرار شهرهای الکترونیکی، فناوری اطلاعات و محیط زیست، موژه‌های الکترونیکی و ابعاد اقتصادی شهرهای الکترونیکی از دیگر محورهای این کنفرانس است.

در این کنفرانس همچنین موضوعات دیگری از قبیل قوانین و مقررات در شهرهای اکترونیکی، دولت الکترونیکی E-Goverment و شهرداری الکترونیکی، آمزوش الکترونیکی E-Learning شهرداری‌ الکترونیکی، مدل‌های تجاری، شهروند الکترونیکی و مواد اطلاعاتی و امنیت اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  • ۸۶/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">