ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کنفرانس خدمات ارزش افزوده برگزار می شود

| جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۸۹، ۰۶:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

اولین کنفرانس "خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران " چهارم و پنجم اسفند ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خدمات ارزش‌افزوده تلفن همراه یا "Value Added Services" که به اختصار از آن با عنوان VAS یاد می‌شود از جمله دستاوردهای نوین صنعت مخابرات است که ضمن درآمدزایی فراوان برای اپراتورهای تلفن همراه و رقابتی کردن هرچه بیشتر این صنعت به نفع مشتریان، طیف گسترده ای از خدمات بسیار متنوع را در تمامی زمینه های کسب و کار فراهم آورده است.

ارائه این خدمات نه تنها باعث ایجاد درآمد برای اپراتورهای تلفن همراه می‌شود بلکه سبب خواهد شد تا شرکت های ارائه دهنده این خدمات مانند بانک ها و موسسات مالی، آژانس های تبلیغاتی، تولیدکنندگان و فروشندگان گوشی ها و تجهیزات جانبی موبایل، تولید کنندگان محتوا و برنامه های تخصصی تلفن همراه، نویسندگان و ارائه دهندگان بازی های شبکه ای نیز به سود مناسبی دست یابند.

از این رو، دانشگاه صنعتی شریف با توجه به رسالت خود مبنی بر توسعه کاربردی فناوری های نوین در کشور، عهده دار برگزاری نخستین کنفرانس سالیانه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه شده است که پتانسیل های بازار در حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل و نحوه تعامل بازیگران اصلی این حوزه، نقش موبایل در بازار کسب و کار جدید و نقش دولت و سیاست گذاران در توسعه این خدمات از جمله محورهای آن است.

همچنین ارائه تمامی خدمات دولتی در بستر موبایل به عنوان کاربردهای خدمات ارزش افزوده در بخش مدیریت شهری، مدیریت بحران، حمل و نقل و ترافیک، بهداشت و درمان و راهکارهای مدیریت محتوا در بستر موبایل، بازی ها و سرگرمی های شبکه ای و آموزش و تبلیغات در بستر تلفن همراه از دیگر محورهای این کنفرانس اعلام شده است.

در این کنفرانس همچنین به مقوله بانکداری و خدمات بانکی الکترونیکی در بستر تلفن همراه، تأثیرات فرهنگی، اجتماعی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، شبکه اجتماعی در بستر موبایل، امنیت در این حوزه و تجربیات موفق بین المللی توجه ویژه ای خواهد شد.

از جمله سخنرانان اولین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه "Rob Jonas" مدیر شرکت InMobi بزرگترین شبکه مستقل تبلیغاتی موبایل در انگلیس و مسئول توسعه کسب ‌وکار InMobi در اروپا است که به سخنرانی در مورد نبرد پلاتفرمهای نرم افزاری و سخت افزاری برای تسخیر بازارهای موبایل می پردازد.

همچنین "Huber Weid" مدیرعامل شرکت mobivention GmbH در آلمان از دیگر سخنرانان کلیدی این همایش است که در مورد عوامل موفقیت در فروش نرم افزارهای موبایل سخنرانی خواهد کرد.

انتخاب بهترین کانالهای ارتباط با مخاطب در فضای دیجیتال و پتانسیلهای خدمات ارزش افزوده در ارتباط با مخاطب از دیگر محورهای سخنرانی این همایش دو روزه است که توسط " Dan Baoebes" مدیرعامل شرکت SimPlus در رومانی از بزرگترین ارائه‌دهندگان Mobile VAS در اروپای شرقی ارائه می شود.

در این همایش همچنین "Tim Green" سردبیر ارشد نشریه Mobile Entertainment به تشریح تاریخچه محتوای دیجیتال همراه می پردازد و "Can Iscan" مدیر بازرگانی شرکت NEOMOBILE Group ایتالیا به عنوان یکی از شرکتهای فعال در حوزه تولید، بازاریابی و تجارت بر روی موبایل در مورد خدمات ارزش افزوده در بازارهای نوظهور و فرصتهای بازار در ایران سخنرانی خواهد کرد.

  • ۸۹/۱۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">