ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کنفرانس شهرداری الکترونیکی برگزار می‌شود

| شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

کنفرانس شهرداری الکترونیکی ‪ ۳۰‬و ‪ ۳۱‬تیرماه در محل سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

"مرتضی نورانی"، دبیر این کنفرانس با بیان مطلب فوق گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس "آشنایی با تجربیات پیاده‌سازی شهرداری الکترونیکی"، "بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت و خدمات شهری" و "شناسایی چالش‌ها و راهبردهای تحقق شهرداری الکترونیکی" است.

وی اظهار داشت: "شهرداری الکترونیکی، استانداردها و زیرساخت‌های مخابراتی"، "شهرداری الکترونیکی، فرهنگ و شهروند الکترونیکی"، "شهرداری الکترونیکی و محیط حقوقی" از جمله محورهای این همایش است.

وی ادامه داد: از دیگر محورهای این همایش می‌توان به "نقش دولت و بخش خصوصی در تحقق شهرداری الکترونیکی"، "شهرداری الکترونیکی و کاربردها"، "شهرداری الکترونیکی و مدیریت الکترونیکی"، "تجربیات پیاده‌سازی شهرداری الکترونیکی در ایران و سایر کشورها" اشاره کرد.

نورانی دیگر محورهای این همایش را "راهبردها و چالش‌های تحقق شهرداری الکترونیکی"، "جایگاه بانکداری الکترونیکی و بنگاه‌های اقتصادی در شهرداری الکترونیکی"، "جامعه اطلاعاتی و افزایش رفاه شهروندی" عنوان کرد.

دبیر کنفرانس شهرداری الکترونیکی در خصوص برنامه‌های جانبی کنفرانس گفت: همزمان با برگزاری کنفرانس، نمایشگاهی با حضور سازمان‌ها، شهرداری‌های برتر، شرکت‌های برتر انفورماتیک داخلی و خارجی و موسسات آموزشی برگزار خواهد شد.

دبیر کنفرانس شهرداری الکترونیکی مهلت ارسال اصل مقالات را ‪ ۸‬تیر ماه ذکر کرد و افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی دبیرخانه کنفرانس به نشانی ‪ www.emunconf.ir‬مراجعه کنند.

  • ۸۶/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">