ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کنفرانس شهر الکترونیکی برگزار می شود

| يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۸۶، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاون برنامه‌ریزی سازمان خدمات کامپیوتری شهرداری تهران گفت: کنفرانس شهر الکترونیک ‪ ۹‬و ‪ ۱۰‬بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

"اسداله شفاعی" روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آی‌تی ایرنا افزود:توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و کاربردی در زمینه شهرالکترونیک از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.

وی بیان داشت: این کنفرانس توسط جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گفته وی، تبادل دستاوردها و تجربیات شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات و معرفی توانمندی شرکت‌های‌ایرانی در زمینه شهرالکترونیک در بین نمایندگان خارج کشور شرکت‌کننده در این کنفرانس از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس به شمار می‌رود.

"الکترونیک و مدیریت شهری"، "اصلاح نظام مدیریت پروژه‌های شهری به کمک فناوری اطلاعات"، "زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در شهرها"، "تاثیر آی‌تی بر مشاغل موجود" و"فرصتهای کارآفرینی‌دراستقرار شهرهای الکترونیکی" از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس می‌باشد.

از دیگر محورهای این کنفرانس می‌توان به "فناوری اطلاعات و محیط زیست"، "موزه‌های الکترونیکی"، "ابعاد اقتصادی شهرهای الکترونیکی"، "بانکداری الکترونیکی"، "قوانین ومقررات در شهرهای الکترونیکی" و "دولت الکترونیکی" اشاره کرد.

شفاعی اظهار داشت: کنفرانس شهر الکترونیک با درک نقش کاربردی سیستم اطلاعات در مدیریت فناوری و ارتباطات قصد دارد به معرفی دستاوردهای سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های خصوصی در حوزه‌های مختلف شهر الکترونیک بپردازد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی ‪ WWW.ecityconf.com‬مراجعه کنند.

  • ۸۶/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">