ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گردهمایی هکرهای ایرانی در دانشگاه شریف

| سه شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

مرکز آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد حوادث رایانه ای (آپا) دانشگاه صنعتی شریف در روزهای 7و 8 تیرماه جاری اقدام به برگزاری مجموعه رقابتهای نفوذ و دفاع در فضای مجازی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این رقابت ها با هدف آگاهی رسانی، آموزش و ترویج فرهنگ امنیت فضای تبادل اطلاعات از سوی آپا دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود که طی آن امکان ارائه و تبادل دانش تخصصی مرتبط با روشهای نوین نفوذ و دفاع در فضای مجازی فراهم شده است.

این رقابتها در روزهای 7 و 8 تیرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف با حمایت مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران، در سه محور " هک و نفوذ"، " طراحی پوسترها و کاریکاتورهای ترویجی" و " روشهای کاربردی نوین و خلاقانه در نفوذ و دفاع" برگزار می شود.

در بخش هک و نفوذ، تیمهای شرکت کننده در حوزه های مختلف نفوذگری در وب، شکست الگوریتم ها و پروتکل های رمزنگاری و چالش های مرتبط با شواهد جرائم رایانه ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شرکت کنندگان در بخش مسابقه طراحی پوسترها و کاریکاتورهای ترویجی، پوستر و کاریکاتورهای طراحی شده باید از خلاقیت، جذابیت و تاثیرگذاری قابل توجهی برخوردار بوده و حاوی پیامی درباره یک یا چند موضوع مهم در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات در سطحی عمومی باشند.

در بخش مسابقه معرفی روشهای کاربردی نوین و خلاقانه در نفوذ و دفاع، اقدام به ارائه آخرین روشهای کاربردی در نفوذ و دفاع در فضای مجازی و تبادل دانش در زمینه های روشهای نفوذ نوین به سرویسها، پروتکل ها و برنامه های کاربردی، روشهای نوین در کشف یا کنترل بات نت ها، تحلیل های امنیتی مبتنی بر مطالعات میدانی و معرفی آسیب پذیری ها، اکسپلویت ها، ابزارها و سیستم عامل های موبایل و شبکه ها و ابزارهای بی سیم می شود.

  • ۹۰/۰۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">