ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گزارشی از خدمات سامانه املاک تهران

| جمعه, ۷ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل سامانه ایران‌فایل گفت: با ارایه مجوز رسمی اتحادیه مشاوران املاک تهران به اولین موتور اینترنتی جستجوگر مسکن، مسیر دسترسی خریداران به ملک دلخواه کوتاه شد.

به گزارش فارس، آمر اکبریان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران با معرفی سامانه ایران‌فایل به عنوان تنها شرکت ارایه دهنده خدمات فایلینگ که مربوط به اعضای اتحادیه است، ضمن پیشتیبانی از موتور جستجوگر مسکن، به افزایش شفافیت در بازار مسکن دامن زده است.

وی ادامه داد: طی ماه‌های اخیر اولویت اساسی اتحادیه مشاوران املاک، تسهیل جدیت در رهگیری معاملات مسکن بوده و رئیس اتحادیه بصورت مکرر پیگیر تحقق اهداف دولت در ثبت کلیه معاملات مسکن در سامانه رهگیری بوده است.

وی گفت: از آنجا که قابلیت سامانه ایران‌فایل دریافت سلایق مختلف شامل متراژ، موقعیت منطقه‌ای و قیمت از متقاضیان خرید مسکن و انعکاس آنها در این سامانه است، لذا مسولان بازار مسکن، فروشنده‌ها و همچنین سازنده‌ها می‌توانند با تنظیم شرایط متناسب با خواست مشتری اقدام کنند که این موضوع در نهایت زمینه شفافیت بخشیدن به بازار مسکن و تسهیل رهگیری را فراهم خواهد کرد.
*حمایت از حذف سوداگری از بازار مسکن

مدیرعامل سامانه ایران‌فایل با بیان اینکه سیاست‌گذاری و پشتیبانی اتحادیه مشاوران املاک در موضوع حذف سوداگری از بازار مسکن باید مورد حمایت قرار بگیرد، افزود: معرفی املاک فروشی به همراه قیمت پیشنهادی در سامانه، مانع از تغییرات عمدی قیمت‌ها می‌شود و در نتیجه زمینه تثبیت قیمت مسکن اتفاق خواهد افتاد.

اکبریان خاطرنشان کرد: براساس توصیه رئیس اتحادیه مشاوران املاک به بنگاه‌های مسکن، آژانس‌های املاک می‌توانند در صورت نیاز از فایل‌های موجود در این سامانه و همچنین خدمات فنی و الکترونیکی که از این طریق در دسترس است، استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد:سامانه ایران‌فایل به آدرس www.iranfile.ir هم‌اکنون جزئیات کامل بیش‌ از 100 هزار فایل فروش و اجاره انواع ملک شامل واحدهای مسکونی، اداری، تجاری، ویلا و زمین از مناطق مختلف تهران را در نوبت عرضه به خریداران قرار داده است.

مدیرعامل سامانه ایران‌فایل افزود:ویژگی بازاریابی الکترونیک در حوزه خرید و فروش ملک، حذف هزینه‌های زاید از میدان معاملات و ارایه مشاوره حرفه‌ای به طرفین است بطوریکه، متقاضیان خرید می‌توانند بدون مراجعه فیزیکی، بصورت رایگان، مشخصات املاک در نوبت فروش را به همراه قیمت‌های پیشنهادی مشاهده و در نهایت بهترین پیشنهاد را انتخاب کنند.

به گفته وی، سامانه ایران‌فایل براساس تحلیل‌های آماری که بر روی قیمت پیشنهادی انجام می‌دهد، برای کمک به خریداران مسکن، محدوده قیمت ملک در نقاط مختلف تهران را تعیین کرده است بطوریکه قیمت‌های پیشنهادی املاکی که برای فروش یا اجاره در این سامانه معرفی می‌شود چنانچه از متوسط ارزش معاملاتی منطقه بیشتر باشد با رنگ قرمز نمایش داده می‌شود.

وی تاکید کرد: چنانچه قیمت‌های پیشنهادی فروشنده‌ها کمتر از متوسط قیمت منطقه باشد، جزئیات ملک با رنگ سبز در سایت معرفی می‌شود و قیمت‌های نزدیک به متوسط قیمت منطقه‌ای نیز با مشکی ثبت می‌شود.

  • ۸۹/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">