ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون فنی دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی گفت: گزارشی از عملکرد فعالیت‌های جامعه‌ی اطلاعاتی در دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی را به رییس جمهورارایه خواهیم داد.

مهندس «خسرو سلجوقی» در گفت‌وگو با(ایسنا) اظهار داشت: نشست مقدماتی جامعه‌ی اطلاعاتی بیشتر از جهت بررسی مسائل تخصصی و کارشناسی این حوزه برگزار می‌شوند، بنابراین با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری آخرین نشست مقدماتی، از ایران مانند دوره‌های پیشین، یک تیم کارشناسی متشکل از وزارتخانه‌های امور خارجه و ارتباطات و فناوری اطلاعات، شورای عالی اطلاع رسانی و کارشناسان ذی ربط حضور خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به این‌ که در اجلاس جامعه‌ی اطلاعاتی تونس سران کشورها حضور خواهند داشت، هنوز رییس جمهور تصمیم خاصی در این حوزه اعلام نکرده‌است و ما منتظر اعلام نظر دکتر احمدی‌نژاد در این زمینه هستیم.

سلجوقی در پایان تصریح کرد: ایران در نشست‌های جامعه‌ی اطلاعاتی نقش موثری داشته است و امیدواریم در تونس نیز بتوانیم دستاوردهای خوبی از ایران به نمایش بگذاریم.

  • ۸۴/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">