ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گزارش مسئولان درباره اختلال سامانه سوخت کلی، ناقص و نامتقاعد کننده بود و اعضای کمیسیون پاسخ سوالاتشان را دریافت نکردند.
مرتضی محمودند در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به توضیحات مسئولان سازمان پدافند غیرعامل و سایر مسئولان در کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اختلال سامانه سوخت کشور گفت: این نشست که با حضور تمام مسئولین مربوطه برگزار و گزارشات واصله درباره علل رخ دادن این حادثه بررسی شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: گزارشات ارائه شده پاسخگوی سوالات مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون نبود لذا به نظر می رسد که جای بیشتری برای بررسی این حادثه وجود دارد.

وی افزود: به منظور پاسخگویی واحد درباره حملات سایبری به زیر ساخت های کشور نیازمند به حوزه بندی هستیم لذا باید در بحث سازماندهی تشکیلات، تجدید نظر کنیم.

محمودوند بیان کرد: دستگاه های مختلف کشور هر یک دارای پتانسیل های بالایی هستند اما باید تحت یک سازمان مرکزی قرار بگیرد تا قادر به پیگیری مشکلات کشور در حوزه سایبری و پاسخگویی واحد باشند.

وی ابراز کرد: یکی از معضلات امروز دستگاه های اجرایی ارائه گزارش های کلی است و نمی تواند اهمیت موضوع و راه حل آن را ارائه کند به همین خاطر پاسخ مسئولان درباره اختلال سامانه سوخت برای کمیسیون امنیت کامل و قانع کننده نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: با همفکری، اتحاد و استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها در راستای دفاع از زیر ساخت های کشور گام برداریم./

  • ۰۰/۰۸/۱۵

امنیت سایبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">