ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی از برگزاری یازدهمین دوره این نمایشگاه از 22 آبان ماه سال جاری خبر داد.

لادن ملکی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مراحل ثبت نام شرکت ها برای حضور در این نمایشگاه از ابتدای شهریور ماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پس از اتمام مراحل ثبت نام ، تعداد شرکت کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه مشخص می شود ، استقبال شرکت های فعال در حوزه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی را مانند سال گذشته عنوان کرد.

وی پیش بینی کرد که برگزاری این دوره از نمایشگاه تله کام تفاوت محسوسی با دوره های گذشته نخواهد داشت ومطابق با سال های گذشته برگزار می شود.

نمایشگاه ایران تله کام یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های مخابراتی کشور به شمار می‌رود که با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی، سازمان توسعه تجارت ایران و وزارتخانه‌ها و ارگان‌های دست اندرکار دراین حوزه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با هدف عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان کشور، ارائه و اطلاع‌رسانی در خصوص آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی، فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال فناوری‌های روز به کشورمان، ایجاد فرصت جهت ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات و تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندی‌های این صنعت در کشور برگزار می‌شود.

  • ۸۹/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">