ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک توافق در خصوص اپراتور سوم

| شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۸۷، ۰۲:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس هیات عامل کنسرسیوم مخابرات ایران که یکی از شرکت‌کنندگان در مزایده اپراتور سوم تلفن همراه کشور است، از نهایی شدن توافق مشارکت با دو اپراتور آسیایی و یک بانک و شرکت سرمایه‌گذاری ایرانی طی هفته جاری خبر داد.

کامران مجد‌ منش در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: پس از جلسه توجیهی مزایده اپراتور سوم در دبی با چند اپراتور خارجی و فاینانسور مالی مذاکراتی داشتیم.

وی با اشاره به ابراز علاقه‌ اپراتور‌های خارجی برای مشارکت با کنسرسیوم مخابرات ایران، گفت: با توجه به وضعیت اقتصاد جهانی این استقبال امیدوار کننده بود.

مجد‌منش به نهایی شدن مذاکرات کنسرسیوم مشارکت با دو گروه اپراتور و فاینانسور مالی طی هفته جاری اشاره و عنوان کرد: هم‌اکنون با دو اپراتور تلفن همراه آسیایی و یک بانک و شرکت سرمایه‌گذار داخلی در حال انجام مذاکرات مشارکت هستیم.

وی ادامه داد: کنسرسیوم مخابرات ایران در حال نهایی کردن آیتم‌های فی‌مابین با این دو اپراتور و فاینانسورهای مالی است.

رئیس هیئت عامل کنسرسیوم مخابرات ایران از عقد قرارداد مشارکت بین کنسرسیوم و اپراتور آسیایی و فاینانسور مالی در هفته آینده خبر داد.

مجد‌منش در ادامه از مصوبه مجمع کنسرسیوم مخابرات ایران برای تبدیل این کنسرسیوم به شرکت سهامی خاص خبر داد و اظهار داشت: این امر در مرحله ثبت شرکت قرار دارد.

  • ۸۷/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">