ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

1/5 میلیون سیم کارت سال 86 واگذار می شود

| سه شنبه, ۲ اسفند ۱۳۸۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ثبت نام حدود هفت میلیون و 600 هزار نفری برای سیم کارت تلفن همراه در کشور تاکید کرد: با توجه به برنامه‌های ایجاد ظرفیت، احتمال واگذاری تمامی سیم کارتهای ثبت نامی تا پایان سال آینده امکان ندارد.

محمد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهارداشت: در حال حاضر عملیات افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه در کشور در حال انجام است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به پیش بینی افزایش ظرفیت برای واگذاری حدود شش میلیون شماره تلفن همراه توسط سه GC در کشور، آیا امکان واگذاری تمامی سیم کارتها تا پایان سال 85 وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: با توجه به این مسایل بنابراین واگذاری بیش از یک و نیم میلیون شماره به سال 1386 موکول خواهد شد.

وی تاکید کرد: طبق برنامه اعلام شده برای متقاضیانی که واگذاری سیم کارت تلفن همراه آنها با تاخیر مواجه شود خسارت تاخیر پرداخت خواهد شد.

گزارش فارس حاکی است: تا پایان روز بیست و هفتم برای ثبت نام سیم کارت تلفن همراه، هفت میلیون و 552 هزار و670 نفر اقدام به ثبت نام کردند.در سال 82 بیش از 5/5 میلیون نفر برای سیم کارت ثبت نام کردند.

پیش از این مسولان مخابرات و ارتباطات سیار پیش بینی ثبت نام حدود 5/5 میلیون نفر را برای سیم کارت کرده بودند.

یکی از مسایلی که در مورد ثبت نام سیم کارت پرسش بسیاری از کارشناسان بود، ثبت نام سیم کارت همزمان با عدم رفع کامل اختلات شبکه بود. چنانکه وزیر ارتباطات در روزهای نخست وزارت خود از عدم ثبت نام سیم کارت تا رفع این اختلات خبر داده بود. اما گویا وزارت ارتباطات برای رساندن خود به ضریب نفوذ تلفن همراه و واگذاری طبق برنامه چهارم توسعه راهی جز ثبت نام جدید را ندارد.

  • ۸۴/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">