ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در قانون بودجه سال جاری، 110میلیارد تومان بعنوان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای (اعتبارات عمرانی)بخش فناوری اطلاعات منظور شده است.

"عبدخضر کامرانی" در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بودجه 580 میلیارد تومانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش اعتبارات عمرانی، گفت: بیشترین سهم از بودجه عمرانی به بخش فناوری اطلاعات اختصاص یافته است.

وی افزود: براساس اهداف تعیین شده در پیش نویس برنامه پنجم توسعه، این اعتبارات برای آماده کردن زیرساخت ها و توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است.

معاون ارتباطات و برنامه ریزی با اشاره به چهار کاربرد اصلی فناوری اطلاعات، اظهار داشت: این کاربردها شامل دولت الکترونیک، سلامت الکترونیک، کسب و کار الکترونیک و فراگیری الکترونیک است که اجرای آنها موجب صرفه جویی در وقت و انرژی می شود.

کامرانی با اشاره به معضل آلودگی هوا، افزود: انجام کارها از راه دور و توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات موجب کاهش آلودگی هوا و هزینه های درمانی می شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میزان درآمدهای پیش بینی شده این وزارتخانه در قانون بودجه سال 1389 را معادل یک هزار و 700 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: این درآمدها از مجل واگذاری امتیاز شبکه به شرکت ها و اپراتورها از محل صدور پروانه کسب می شود.

وی در مورد عملکرد سال گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: سال گذشته 87درصد درآمدهای این وزارتخانه محقق شد.

  • ۸۹/۰۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">