ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

20 درصد سهام رایتل فروخته شد

| جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

با انجام معامله 293 میلیارد تومانی 49 درصد سهام موج تامین ارتباطات پارس در فرابورس که مالک 40 درصدی رایتل بود،20 درصد از سهام رایتل به فروش رسید.

به گزارش فارس، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) چهارشنبه گذشته طیق اعلام قبلی اقدام به عرضه 49 درصد از سهام شرکت موج تامین ارتباطات پارس (با سرمایه اسمی بیش از 175 میلیارد تومانی) در بازار سوم فرابورس کرد که بدون رقابت به فروش رسید.

این بلوک شامل بیش از 86 میلیون سهم بود که به قیمت پایه هر سهم 34 هزار و 97 ریال و به ارزش بیش از 293 میلیارد تومان به صورت 10 درصد نقد و باقی با زمان پرداخت 40 روزه معامله شد،اما در این میان 20 درصد از سهام رایتل هم به طور غیر مستقیم به فروش رسید، چرا که شرکت موج تامین ارتباطات پارس مالک 40 درصد شرکت رایتل بود که با انجام معامله 49 درصدی سهام خود به طور خودکار 20 درصد از سهم خود را از دست داد.

این در حالی است که بلوک 100 درصدی سهام کنترلی شرکت کالای پتروشیمی (شامل بیش از4 میلیون و 999 هزار سهم) به قیمت پایه هر سهم 38 هزار و 937 ریال در بازار سوم فرابورس عرضه و با رقابت متقاضیان تا قیمت 40 هزار و 752 ریالی هر سهم، تکلیف این بلوک به هفته جاری موکول شد.

  • ۹۱/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">