ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

30 هزار تاجر امضای الکترونیکی گرفتند

| سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۸۷، ۰۳:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر بازرگانی از تحویل بیش از 30 هزار امضای الکترونیکی به فعالان حوزه صادرات و تاجران کشور در سال جاری خبر داد و افزود: تنها راه توسعه و ارتقاء وضعیت بازرگانی در کشور تعامل هر چه بهتر بخش های خصوصی و دولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، مسعود میرکاظمی شامگاه دوشنبه در جمع فعالان امر صادرات و واردات استان کردستان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 30 هزار نفر از فعالین حوزه های صادرات و تاجران کشور امضای الکترونیکی را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: این مهم در راستای توسعه تجارت الکترونیکی و متصل شدن به بازارهای جهانی مورد توجه وزارت بازرگانی قرار گرفته که خوشبختانه تا امروز نیز با استقبال بسیار خوب فعالان این بخش واقع شده است.

وزیر بازرگانی افزود: اجرای این طرح می تواند تسهیل در ثبت سفارش کالا به صورت الکترونیکی و در نهایت توسعه بازرگانی در کشور را به دنبال داشته باشد که لازم است برای رقابت در بازارهای جهانی کلیه تاجرین کشور نسبت به دریافت امضای الکترونیکی اقدام نمایند.

میرکاظمی در ادامه با اشاره به تعامل بسیار خوب بخشهای دولتی و خصوصی در زمینه افزایش مبادلات تجاری ایران با سایر کشورهای جهان یادآور شد: رمز موفقیت وضعیت بازرگانی در کشور به تعامل و همکاری هر چه بهتر بخشهای دولتی و خصوصی بستگی دارد.

وی گفت: یکی از برنامه های وزارت بازرگانی در طول سه سال گذشته بر روی این مهم متمرکز شده و خوشبختانه نیز با حضور موفق بخشهای خصوصی و حمایت های به جای دولت شاهد دستیابی به اهداف این حوزه بوده ایم.

وزیر بازرگانی توسعه آموزش تجار و بازرگانان کشور را خواستار شد و خاطرنشان کرد: برای بالا بردن سطح توانمندی و اطلاعات به روز فعالین تجاری کشور، برنامه های مختلف آموزشی توسط بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی مورد توجه قرار گیرد.

  • ۸۷/۱۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">