ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 500 خانه فرهنگ دیجیتال در کشور احداث می شود.

" سید محمد حسینی" در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران که در سالن فرمانداری نکا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به حرکات مختلف دشمنان در راستای ایجاد فضای دیجیتالی برای جوانان،‌ ما نیز باید از همین مقوله استفاده کنیم و جوانان را با فرهنگ اصیل ایران اسلامی آشنا و تفریحات شاد لازم را برای آنها فراهم سازیم.

وی افزود: نگاه به مسایل فرهنگی در دولت نهم و دهم از جمله اموری بوده که مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

" حسینی " خاطر نشان کرد : هدفمند کردن یارانه ها از جمله موضوعاتی است که شورای فرهنگ عمومی در آن دخیل است و باید فرهنگ سازی مناسب در این راستا صورت گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور افزود : متاسفانه در برخی موارد دولت را متهم به کم توجهی به فرهنگ حجاب و عفاف کرده اند ، در حالیکه آمار بیانگر همه واقعیت هاست و باید در این راستا به آمار و ارقام توجه کرد.

" حسینی" در ادامه با اشاره به تاکیدی که دولت به مقوله فرهنگ دارد ، گفت : در سفرهای استانی دور سوم بیش از یکهزار و 500 میلیارد تومان به مسایل فرهنگی اختصاص یافته است که بیانگر توجه خاص دولت دهم به مقوله فرهنگ است.

به گزارش ایرنا، " احمد علی مقیمی" نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به کمبود اعتبارات مربوط به امور فرهنگی اشاره کرد و گفت : متاسفانه فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از بودجه اندکی برخوردار است به نحوی که با این بودجه به ازای هر شهروند مازندرانی کمتر از 100 تومان صرف امور فرهنگی می شود.

وی گفت : جلسات ما باید از حالت نظریه پردازی خارج و به سمت و سوی عملیاتی شدن برود تا پیشرفت در امور حاصل شود.

" مقیمی " همچنین خاطر نشان کرد: فرهنگ عمومی نیازمند عزم عمومی است و باید در این راستا همه با هم حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در سخنانی با تاکید بر اتحاد و همبستگی، وحدت را مهمترین عامل در مقابله با تهاجمات دشمنان دانست.

آیت الله " نورالله طبرسی " یادآور شد : صحیفه سجادیه از مازندران انتشار یافت و مازندران مهد ولایت و تشیع بوده و همچنان باید باقی بماند.

استاندار مازندران نیزدر سخنانی خاطر نشان کرد: ترکیب جمعیتی مازندران در فصول مختلف متفاوت است و در این راستا نیز باید اعتباراتی همسان با جمعیت شناور داشته باشیم.

" سید علی اکبر طاهایی " با بیان اینکه در حال حاضر مازندران سه میلیون و یکصد هزار نفر جمعیت دارد ، یادآور شد: باید براساس فصولی همچون تابستان که جمعیتی بالغ بر 15 میلیون نفر است ، بودجه فرهنگ اختصاص یابد تا در فرهنگ عمومی هزینه شود.

وی افزود: طرح فرهنگی ساحل امید برای بخشی از سواحل دریا در دست اجراست که نیازمند بودجه هنگفتی است که بیش از بودجه اختصاص یافته به فرهنگ و ارشاد مازندران است.

  • ۸۹/۰۴/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">