ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

530 هزار خرید اینترنتی در سال 86 در ایران

| دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۸۷، ۰۴:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

ترافیک سال گذشته‌ی طرح ارسال بسته‌های خریداری شده‌ی اینترنتی توسط پست به خریدار (گیرنده) بالغ بر 530 هزار فقره بوده است.

مازیار کشاورز - معاون فنی شرکت پست ایران - در گفتگو با ایسنا، به فعالیت‌هایی که در زمینه‌ی تجارت الکترونیک توسط پست صورت گرفته، اشاره کرد و افزود: خرید و فروش اینترنتی از بستر پست به دو شیوه انجام می‌گیرد؛ به این ترتیب که افراد با مراجعه به سایت‌های مختلف نسبت به خرید کالا اقدام کرده و همزمان وجه آن را از طریق سیستم بانکی پرداخت می‌کنند که در این روش پست نسبت به تحویل کالا از فروشنده و توزیع به خریدار (گیرنده) اقدام می‌کند.

او در ادامه به تشریح شیوه‌ی دوم پرداخت و گفت: در این شیوه پس از مراجعه به سایت‌های فروشندگان و خرید کالا درخواست می‌کند که همزمان از دریافت کالا نسبت به پرداخت وجه آن اقدام کند که در این صورت ماموران پست پس از دریافت کالای خریداری شده نسبت به دریافت آن از فروشنده و تحویل به خریدار (گیرنده) اقدام می‌کند و همزمان با تحویل کالا برای فاکتورهای ارائه شده از خریداران وجه کالای خریداری شده را دریافت و به فروشندگان تحویل می‏دهد‌.

  • ۸۷/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">