ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

60 درصد خطوط E1 فقط برای سه ISP

| شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۸۴، ۰۳:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

در حال حاضر سه ISP بزرگ معادل 60 درصد کل خطوط E1 واگذار شده توسط شرکت مخابرات را در اختیار دارند.
مهندس ژیرایروارتانیان , مدیر عامل شرکت سایبرتل ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا ، با اعلام مطلب فوق ، اظهار داشت: هر فردی که کم‌‏ترین اطلاعاتی در مورد واگذاری خطوط E1 و مدارات داشته باشد , متوجه می‌‏شود که عدالت و انصاف در واگذاری خطوط E1 و مدارات به ISP ها رعایت نشده است.

مهندس وارتانیان ، در ادامه افزود: بسیاری از ISP از سال 79 درخواست دریافت خطوط E1 را به شرکت مخابرات ارایه داده و هنوز موفق به دریافت حتی یک لینک هم نشده‌‏اند، در حالی که بعضی ISP هایی که عضو کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای هم هستند, به تنهایی 200 لینک E1 در اختیار دارند.

وی ، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه ISP بزرگ , معادل 60 درصد کل خطوط E1 واگذار شده توسط شرکت مخابرات را در اختیار دارند.

مدیرعامل سایبرتل ، تصریح کرد: این امر موجب شده بسیاری از شرکت‌‏های اینترنتی که نیاز به خطوط E1 دارند , اقدام به تهیه آن از شرکت‌‏های اینترنتی دیگر با قیمتی معادل چند برابر قیمت اصلی آن کنند.

وی ، با اشاره به این‌‏که خرید و فروش E1 از نظر شرکت مخابرات ممنوع است ، گفت: ISP هایی که خطوط E1 را از جایی غیر از شرکت مخابرات تهیه می‌‏کنند , حق مالکیت این خطوط را نیز نخواهند داشت.

مهندس وارتانیان ، با بیان این‌‏ که ارایه سرویس IN ( شبکه هوشمند ) فقط بر روی خطوط E1 امکان پذیر است, افزود: شرکت‌‏هایی موفق به استفاده از این سرویس می‌‏شوند که خطوط E1 بیشتری داشته باشند.

وی ، با اشاره به این‌‏که استقبال خوبی از سرویس‌‏های IN صورت گرفته , عنوان کرد: سیستم شبکه هوشمند , به تدریج جای خود را در بازار اینترنت باز می‌‏کند.

  • ۸۴/۱۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">