ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

۹۱۴‬ شهر ارتباط فیبرنوری دارند

| پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۸۴، ۰۵:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور در آیین بهره برداری از ‪ ۱۷۲‬طرح مخابراتی در استان قزوین گفت:درحال حاضر ارتباطات ‪ ۹۱۴‬شهرکشور از طریق شبکه فیبرنوری برقرار شده است.
به گزارش ایرنا در این آئین که در شهر شریف آباد و با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و جمعی‌از مقامات این استان برگزار شد ، "ناصر یوسف پور" گفت:درحال حاضر ‪ ۱۵‬میلیون شماره تلفن ثابت و هشت میلیون و ‪ ۵۰۰‬هزار شماره تلفن همراه به مشترکین در کشور واگذار شده است.
وی اظهار داشت : طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان برنامه چهارم توسعه تعداد مشترکین تلفن ثایت و همراه در کشور به ‪ ۳۶‬میلیون شماره تلفن افزایش خواهد یافت.
" سید احمد نصری " استاندار قزوین نیز در این آیین با قدردانی از خدمات ارائه شده گفت:با کارهای انجام شده ضریب نفوذ تلفن در استان قزوین ‪۱۲‬ برابر افزایش یافته است.
وی حفظ روحیه وحدت و همدلی و تلاش مضاعف را لازمه خدمت رسانی و رسیدن به اهداف رشد و توسعه پایدار دانست و گفت که تنها از این طریق است که می توان به پیشرفت و توسعه دست یافت.
در این آئین مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ، گفت : درحال حاضر ‪۳۰۸‬هزار شماره تلفن ثابت به مشترکین استان قزوین واگذار شده‌است.
"محمد باقر فیاضی" افزود:همچنین از ابتدای واگذاری تلفن همراه در استان تاکنون بیش از ‪ ۸۵‬هزار شماره تلفن همراه به مشترکین این استان واگذار شده است.

  • ۸۴/۱۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">