ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ICT روستایی از برنامه عقب است

| سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: دفاتر ICT روستایی محلی برای عرضه تمامی سرویس های مورد نیاز روستائیان است ولی متاسفانه هماهنگی لازم برای ارائه این خدمات بین سازمان‌های دولتی وجود ندارد.

صابر فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس برنامه چهارم توسعه باید تا پایان سال 88 ده هزار دفتر ICT روستایی در سطح کشور راه‌اندازی شود که در حال حاضر تاکنون تنها پنج هزار و 811 روستا به این دفاتر تجهیز شده‌اند که از این تعداد هم پنج هزار و 150 دفتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم مصوبه هیئت وزیران مبنی بر معرفی دفاتر ICT روستایی و شهری به عنوان پیشخوان دولت، متاسفانه هماهنگی لازم میان سازمان‌های مختلف برای ارائه خدمات در این دفاتر، خصوصاً دفاتر ICT روستایی به وجود نیامده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تأکید کرد: شرکت مخابرات همانگونه که پیش از این نیز اعلام کرده است آمادگی لازم برای ارائه سرویس‌هایی که توسط سازمان‌های دولتی به روستائیان عرضه می‌شود را دارد.

وی در خصوص دیگر خدمات ارائه شده به روستائیان نیز گفت: ارتباط رسانی به 52 هزار و 686 روستا با استفاده از فناوری‌های نوین نظیر سیستم رادیویی کم ظرفیت، GSM روستایی، WLL و Dect عملیاتی شده است.

  • ۸۷/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">