ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

MMS قانونمند می‌شود

| شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۸۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات از تدوین ساز و کار ارایه سرویس MMS‌(ارسال صوت و تصویر) در شبکه تلفن همراه خبر داد.

محمد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ارایه سرویس ارسال صوت و تصویر(MMS) طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید بر اساس فرهنگ و قواعد جاری کشور صورت گیرد.

وی ادامه داد: عرضه این سرویس توسط شرکت ارتباطات سیار نیز پس از تدوین ساز و کار لازم امکان‌پذیر خواهد شد.

سیلمانی با بیان اینکه کنترل محتوای پیام با وجود اینکه امکان‌پذیر است ولی توصیه نمی‌شود، گفت: نمی‌توان تک تک پیام‌ها را که دارای فرآیند پیچیده‌ای است را کنترل کرد.

وی در خصوص ورود سهام مخابرات ایران به بورس نیز گفت: چنانچه سازمان خصوصی سازی حاضر به قبول عرضه بخشی از سهام مخابرات با اساسنامه فعلی به بورس باشد، می‌توان در ماه‌های آینده این کار را انجام داد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: در حال حاضر اساسنامه جدید مخابرات ایران در انتظار نوبت رسیدگی در هیات دولت است. اگر این اساسنامه در کمیسیون‌های اقتصادی مجلس نیز بررسی شود، روند تصویب آن طولانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز بحث نحوه تبدیل سهام مخابرات به سهام و یا دیگر ابزارها در سازمان خصوصی‌سازی نهایی نشده است، گفت: احتمال دخالت شورای نگهبان و مجلس نیز در آین فرآیند وجود دارد.

سلیمانی تصریح کرد: به گمان وزارت ارتباطات پیشنهاد تبدیل ودایع مشترکان تلفن ثابت و همراه به سهام یکی از بهترین راه حل‌ها برای تبدیل ودایع است، زیرا به نفع مشترکان خواهد بود و با توجه به سهام با ارزش مخابرات، آینده بهتری نیز برای دارندگان سهام مخابرات پیش بینی می‌شود.

  • ۸۶/۰۴/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">