ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

MTN آفریقای جنوبی 2.6 میلیارد دلار درآمد دارد

| يكشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۸۴، ۰۲:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

MTN از اپراتورهای مشهور کشور آفریقای جنوبی که برنده مناقصه اپراتور دوم تلفن همراه در ایران نیز شده است، اعلام کرد که هم اکنون بیش از 20 میلیون مشترک دارد.

به گزارش پایگاه خبری تالیانیوز به نقل از cellularnews ، این شرکت همچنین اعلام کرده که درآمد آن در سال مالی 2005 با 22.3 درصد افزایش به 2.6 میلیارد دلار رسیده است.

یکی از مدیران MTN ضمن اعلام رضایت از دستیابی به چنین درآمدی پیشرفت این اپراتور طی چند سال اخیر را حیرت آور توصیف کرد وتصریح نمود که MTN به زودی خدمات ارزش افزوده متنوعی را به مشترکانش ارائه خواهد کرد.

این شرکت هم اکنون 100 درصد بازار تلفن همراه زامبیا و 44 درصد از بازار تلفن همراه کشور آفریقایی کوچک بوتسوآنا را هم تحت کنترل دارد.

گفتنی است که از ابتدای سال جاری میلادی تا تاریخ 30 سپتامبر سال 2005 این اپراتور موفق شده در مجموع بیش از 1.468.00 مشترک را به تعداد کاربران خدمات خود افزوده است.

MTN هم اکنون حضوری قدرتمندانه در هر دو حوزه ارائه خدمات پس پرداخته وپیش پرداخته دارد. تعداد کل مشترکان خدمات پیش پرداخته این اپراتور تا تاریخ 30 سپتامبر سال 2005 بالغ بر 8.961.000 نفر بوده است که نسبت به سال قبل حدود 12 درصد افزایش یافته است.

MTN از ژوئن سال 2005 ارائه خدمات 3G و EDGE را آغاز کرده و پوشش شبکه 3G آن هم اکنون در اکثر شهرهای بزرگ افریقای جنوبی برقرار است. همچنین 31 درصد از کل این کشور از فن آوری EDGE بهره مند هستند. درآمد MTN از محل ارائه خدمات دیتا 6.3 درصد از کل درآمد آن را تشکیل می دهد که نسبت به سال قبل حدود یک درصد افزایش یافته است.

گفتنی است که MTN در کشورهای آفریقایی نیجریه، کامرون، Cote d'Ivoire ، اوگاندا، رواندا و سوازیلند هم فعال است.

  • ۸۴/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">